Dažniausiai užduodami klausimai

  • 1. Koks Agroketa elektroninės atsarginių dalių parduotuvės darbo laikas?

    Užsakyti prekes galite I - VII visą parą. Užsisakę prekes gausite el. pranešimą apie tolimesnę užsakymo eigą. Į visus klausimus, susijusius su atsarginių dalių užsakymu, atsakys atsarginių dalių vadybininkas el.paštu pc@agroteka.lt arba telefonu +370 37 430101

    2. Ar prekių kainos nurodytos su PVM?

    Taip, prekių kainos pateiktos su PVM.

    3. Ar norimas prekes galima apžiūrėti parduotuvėje?

    Taip, prekes galite apžiūrėti atvykę į AGROTEKA parduotuvę įsikūrusią Ateities pl. 45b, Kaunas. Konsultantai mielai pademonstruos ir padės išsirinkti Jums tinkamiausią techniką.

    4. Ar galiu padaryti užsakymą telefonu?

    Taip.

    5. Ar prekes gali įsigyti įmonė? Ar išrašote sąskaitas faktūras?

    Taip, sąskaita bus atsiųsta nurodytu elektroniniu paštu.

    6. Koks jūsų darbo laikas? 

    Dirbame pirmadieniais - penktadienias 8:00-17:00 val. 

    7. Ar galimas prekių pristatymas į mažesnius miestus ir miestelius?

    Taip.

    8. Kaip galima atsiskaityti už prekes? 

    Grynaisiais pinigais, mokėjimo kortele, bankiniu pavedimu, išsimokėtinai.